24 maart Goed aangekomen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Tineke Timmer-Dijkhuizen - WaarBenJij.nu 24 maart Goed aangekomen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Tineke Timmer-Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

24 maart Goed aangekomen

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

25 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hoi allemaal, Gisterenochtend om 5 uur uit de veren. Op Schiphol verder weinig gemerkt van extra beveiliging. Tijdens het boarden zie ik ineens een neef staan. Leen Toet. Hij ging wel naar Johannesburg maar ging met zijn zoon het Krugerpark bekijken. In het vliegtuig af en toe even gebabbeld.
nog even samen op de foto anders geloven ze het niet.Was erg leuk. Bij de carousel(bagageband) zag ik een vrouwtje die mij heel bekend voor kwam. Wat blijkt, we hebben samen op de middelbare school gezeten. Zij bleek ook met dezelfde reis mee te gaan. Alweer heel wat oude gebeurtenissen opgehaald.
Joop en ik zijn zo,n lekker stel. Bij de bus aangekomen ging Joop bij de koffers kijken en ik zou vast de bus in gaan. Nou ik ging de bus in maar lag er gelijk alweer uit. Miste de handgreep. Alleen schaafwondje. Joop verstapte zich aan de andere kant van de bus, lag ook languit. Wat een stel hè. Verder gaat het goed. Uit eindelijk gingen we om 1.00 uur naar bed

  • 25 Maart 2014 - 17:59

    Jessica:

    Leuk om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! Geniet van die braai daar en tot horens!

  • 01 April 2014 - 10:25

    Henny:

    DagJoop en Tineke.

    Wat een stelzijn jullie, ik lees nu het eerste bericht.
    Nou hopelijk blijf het hierbij.
    Ik lees nu pas de berichten, omdat ik druk in de weer was.
    Ik ga jullie volgen vanaf vandaag.
    Veel reisgenot.
    Liefs Henny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Johannesburg

Tineke

Joop en Tineke Timmer Nu onze kinderen de deur uit zijn hebben wij tijd om samen mooie reizen te maken en dingen van de wereld te zien. Natuurlijk willen wij dat graag delen met jullie.

Actief sinds 11 Feb. 2014
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 6992

Voorgaande reizen:

24 Maart 2014 - 14 April 2014

Onze reis naar Zuid Afrika

Landen bezocht: