Oudshoorn - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Tineke Timmer-Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Oudshoorn - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Tineke Timmer-Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Oudshoorn

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

09 April 2014 | Zuid-Afrika, Knysna

Vandaag op weg naar Oudshoorn, eerst zijn we naar de landbouw universiteit geweest waar we een boom gepland hebben. Uitleg gekregen over verschillende bomen. Helaas waren er daar veel muggen. We hadden ons niet met DEET ingesmeerd dus hebben ze mijn bloed heerlijk gedronken. Doorgereden naar een schooltje geweest wat door FOX gesponsord wordt. Zo leuk al die kinderen en ze wilde maar wat graag op de foto. Daarna geluncht en in de grotten geweest.
Ook een struisvogelboerderij bezocht. Dat was leerzaam en erg leuk. Nu zitten we in de buurt van Oudshoorn in een tentenkamp. De tent staat aan een stuwmeer. het is een zeer luxe tent met airco en een koelkast en zo te zien heerlijke bedden.Joop is nu even buiten aan het douchen. Ik moet af en toe mijzelf even knijpen om te voelen dat ik dit allemaal echt zie en beleef. Aan de overkant van het water lopen antilopen. Er staat nu een warm windje. Straks gaan we struisvogel biefstuk eten. Wat een leven hebben we, te mooi om waar te zijn. Wees maar niet bang dat we ons vervelen. De dagen gaan nu wel snel. Morgen gaan we naar Kaapstad. Ook prima al hadden ze me hier wel een paar dagen kunnen laten zitten. Groetjes allemaal weer, ook van Joop

• 10 April 2014 - 13:14

Marja:

Ha Joop en Tien,
    Vandaag eens al jullie berichten helemaal doorgelezen en alle foto's bekeken!! Supermooie foto's en tuurlijk grappige!! Ik lees dat het fantastisch is en zo te zien, is het dat ook. Geniet nog maar even met volle teugen want nu gaat het snel. Rob zei vandaag dat jullie bijna terug komen, de tijd vliegt. Van ons hier een hartelijke groet en voor allemaal nog een aantal fijne dagen, liefs de Deufjes

• 10 April 2014 - 13:34

Marina De Jongh:

Hoi luitjes, volgens mij vermaken jullie je wel!
    Wij zitten nu ook aan de andere kant van de wereld. En vervelen ons ook niet echt.
    Mooie dagtochten, lekker eten en een heerlijke temperatuur.
    Wat is het leven toch goed zelfs na je 50e.
    Geniet er nog even van, groetjes van Peter en Marina