dinsdag 25 maart - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Tineke Timmer-Dijkhuizen - WaarBenJij.nu dinsdag 25 maart - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Tineke Timmer-Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

dinsdag 25 maart

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

25 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Vanmorgen alweer vroeg uit de veren. Een stadstoer door Pretoria. Het Paul Krugerhuis bekeken. Het was alleen ontzettend druk want er stonden veel camera ploegen om het proces te volgen van Pistorius. De Bladerunner die zijn vriendin had doodgeschoten in de badkamer.
Het nieuwe stambeeld van Mandela bekeken. Enorm groot maar erg mooi.
Net voor de lunch het Voortrekkersmuseum bekeken. wat een verhaal. Te lang om hier te vertellen.
Vanmiddag een fietstocht of een wandeltocht door de Townchip.
We hebben kinderen zo heerlijk zien spelen, je zou ze allemaal willen knuffelen. Die zwarte toetjes. Straks gaan we uit eten, niet verkeerd, groetjes van ons

• 25 Maart 2014 - 21:56

Lia:

Heel veel plezier! Maak er een mooie reis van, en kom heelhuids terug........

• 25 Maart 2014 - 23:10

Jaap & Lies:

Hallo Joop & Tineke, hoop dat de val niet veel voorsteld, lees dat jullie het nu al goed naar jullie zin hebben, geniet ervan, gr Jaap & Lies

• 25 Maart 2014 - 23:59

Fren:

Klinkt ontzettend leuk!! Hoeveel tijdsverschil is het eigenlijk? Was ik vandaag aan het uitrekenen met een bewoner.
    Heel veel plezier jullie!
    xxxxFren

• 26 Maart 2014 - 11:03

Marina De Jongh:

We houden jullie in de gaten hoor!
    Maak mooie foto's zodat we straks weer van jullie album kunnen genieten!

• 26 Maart 2014 - 15:21

Hugo:

Klinkt goed! maar eh..''zwarte toetjes, uit eten ,niet verkeerd' in één zin? hum.. ;)
    Waar blijven de foto's ? :) Geniet ze daar!

• 26 Maart 2014 - 17:29

Peter:

Kijk, het eerste verslag. Leuk om te lezen dat jullie je niet vervelen. Heenvlucht hebben we gevolgd op Internet om er zeker van te zijn dat jullie goed zouden aankomen :-). Jullie hadden wel een vertraging van 35 minuten, maar dat heeft de piloot volgens mij wel goedgemaakt door iets harder te vliegen :P. Veel plezier daar, en we blijven jullie volgen. Gr. Peter