Knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Tineke Timmer-Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Tineke Timmer-Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Knysna

Blijf op de hoogte en volg Tineke

09 April 2014 | Zuid-Afrika, Knysna

Gisteren geen goede internet verbinding, dus vandaag maar even het verslag van gisteren. We hebben eerst uitgeslapen. Daarna gewinkeld in Knysna.Met een ferry boot uit de haven naar de punt van het schiereiland.
Daar met een Jeep naar het hoogste punt. Zelf terug gewandeld. Erg jammer dat er veel mist was. Toch mooie foto`s van de rotspartijen en wat bloemen kunnen maken. Het wordt hier herfst. De bomen gaan verkleuren net als bij ons. Alleen staan hier ook veel tropische bomen, zoals palmen en cactussen.
Het eten is allemaal veel te lekker, de hotelkamers prima en allemaal vriendelijke mensen om ons heen.
De temperatuur is hier steeds zo'n 23 graden en in de middag soms wel 26/27 graden.

Verslag uit: Zuid-Afrika, Knysna

Tineke

Joop en Tineke Timmer Nu onze kinderen de deur uit zijn hebben wij tijd om samen mooie reizen te maken en dingen van de wereld te zien. Natuurlijk willen wij dat graag delen met jullie.

Actief sinds 11 Feb. 2014