Drakensbergen - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Tineke Timmer-Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Drakensbergen - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Tineke Timmer-Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Drakensbergen

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

03 April 2014 | Zuid-Afrika, Durban

Hoi, vandaag een tocht gemaakt naar de Sanipas. We zijn met een jeep naar boven gegaan. We hebben op 2980 mtr gestaan. op de weg ernaar toe al een heel mooie vergezichten. Het was prachtig weer en helder. Als je een niersteen had is die er nu uit gerammeld. Met 7 personen in een te klein busje en je werd van de ene kant naar de andere geramd! Maar...... het was verschrikkelijk mooi dus dan heb je dat ervoor over.
Nu zitten we heerlijk aan koffie en bier. Allemaal weer de groetjes

• 03 April 2014 - 19:13

Mariska:

Hallo Joop en Tineke,
    Leuk om te lezen dat het zo mooi is en dat jullie het goed naar je zin hebben.
    Geniet er lekker van.

Groetjes, Mariska (en de rest)

• 04 April 2014 - 23:22

Henny:

Hallo Joop en Tineke.
    Oh wat een hoogt zeg, dat het uitzicht mooi is geloof ik direct.
    Je moet zeker geen hoogte vrees hebben.
    Jullie zullen ongetwijveld mooie foto hebben geschoten.
    Gr Henny

Verslag uit: Zuid-Afrika, Durban

Tineke

Joop en Tineke Timmer Nu onze kinderen de deur uit zijn hebben wij tijd om samen mooie reizen te maken en dingen van de wereld te zien. Natuurlijk willen wij dat graag delen met jullie.

Actief sinds 11 Feb. 2014