Cultureel PheZulu dorp en waterval / Horwick - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Tineke Timmer-Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Cultureel PheZulu dorp en waterval / Horwick - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Tineke Timmer-Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Cultureel PheZulu dorp en waterval / Horwick

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

02 April 2014 | Zuid-Afrika, Durban

Vandaag hebben we eerst een rondrit door Durban gedaan met een wandeling. Op een Indische markt geweest en daar na naar een Zulu dorp.
Er werd verteld over de Zulu cultuur. We kregen er ook een dansvoorstelling. Daarna naar een mooie waterval. Indrukwekkend hoe hard dat water naar beneden kletterde. Net voor de waterval waren kindjes in het water aan het spelen. Zo eng !
Nu zitten we in een hotel in Drakensbergen. Net weer heerlijk gegeten en zo weer vroeg naar bed want we moeten er weer bijtijds uit. Misschien tot morgen !!!

• 03 April 2014 - 12:18

Jessica:

Niet eens even op een Surfboard gestaan in Durban?

• 03 April 2014 - 15:51

Marina De Jongh:

Volgens mij hebben jullie een super druk maar enig programma.
    Geniet er maar lekker van.
    Ben toch wel een beetje jaloers hoor!
    Nog even en wij zitten ook aan de andere kant van de wereld.
    Tot schrijfs maar weer.

Liefs Marina.

• 04 April 2014 - 23:28

Henny:

Hallo.

Het lijkt mij ook zeer indrukwekkend zo'n waterval.
    Hoe al dat water naar beneden stort.
    Zeker bizar als je die kinderen zie in het water.
    Dat zijn wij niet gewend.
    Gr Henny

• 07 April 2014 - 14:12

Joke:

Geweldig Joop en Tien, genieten hoor, xx Joke

Verslag uit: Zuid-Afrika, Durban

Tineke

Joop en Tineke Timmer Nu onze kinderen de deur uit zijn hebben wij tijd om samen mooie reizen te maken en dingen van de wereld te zien. Natuurlijk willen wij dat graag delen met jullie.

Actief sinds 11 Feb. 2014