Durban en nijlpaarden St. Lucia 1 april - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Tineke Timmer-Dijkhuizen - WaarBenJij.nu Durban en nijlpaarden St. Lucia 1 april - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Tineke Timmer-Dijkhuizen - WaarBenJij.nu

Durban en nijlpaarden St. Lucia 1 april

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

02 April 2014 | Zuid-Afrika, Durban

Hoi allemaal. Gisteren hebben we gevaren op de rivier en hebben daar veel nijlpaarden gezien. Aan boord van de boot hebben we een lunch gekregen. Er moesten ook veel krokodillen zijn maar die lieten zich niet zien. Te warm.
Verder gereden naar Durban, waar we eerst een botanische tuin hebben bezocht. Hierna rondrit door de stad. Vreselijk wat een drukte na al die natuur. Het hotel lag aan de boulevard. We waren net binnen breekt er een gigantisch onweer met regen los.
Voor het avond eten iets de boulevard opgelopen met de groep. Ik zou daar nooit alleen durven lopen. Dames van lichte zeden ????, Verslaafden enz.
Gelukkig waren we gewaarschuwd.

Verslag uit: Zuid-Afrika, Durban

Tineke

Joop en Tineke Timmer Nu onze kinderen de deur uit zijn hebben wij tijd om samen mooie reizen te maken en dingen van de wereld te zien. Natuurlijk willen wij dat graag delen met jullie.

Actief sinds 11 Feb. 2014